Löysin kirpputorilta napeista tehdyt helmet ja rannerenkaan. Tässä voisi olla ideaa kierrätysaskarteluun. Napit oli sidottu toisiinsa oheisten kuvien mukaisesti joustavalla siimalla. En tiedä, kuinka tekniikka toimisi eri kokoisilla napeilla.


perjantai, 28. elokuu 2009
Löysin kirpputorilta napeista tehdyt helmet ja rannerenkaan. Tässä voisi olla ideaa kierrätysaskarteluun. Napit oli sidottu toisiinsa oheisten kuvien mukaisesti joustavalla siimalla. En tiedä, kuinka tekniikka toimisi eri kokoisilla napeilla.


Tällä hetkellä sijaisuuksia tekevä luokanopettaja kirjoittelee tänne kaikkea luokanopettajan ammattiin liittyviä asioita omiksi muistiinpanoiksi ja mahdollisesti myös muiden iloksi.
Kommentit